Renasefe Merhaba kızlar OKSAPAR kullanan var mı aranızda ? Daha önce bir kürtaj yaşadım şu an aşağı yukarı 5 haftalık gebeyim doktor OKSAPAR verdi. Ama benim pek bilgim yok bu ilaç hakkında 🙄 Siz neler düşünüyorsunuz ?
gldn065807 Renasefe ben kullanıyorum canım kan sulandırıcı benimde iki kaybım olduğu icin tedbir amaçlı verdi ben hemde hapını kullanıyorum
MelekBas Renasefe bende kurtaj oldum ve doktor bir sonraki gebeligimde hamile oldugumu ogrendigimde aspirin icmemi soyledi. Kurtaj neden oldun bilmiyorum ama benim doktorum kan pihtilasmasi var ise ikinci kaybi yasamamak adina onlem alalim dedi. Sanada o yuzden vermistir bir yan etkisi yok bir zararida yok
Gunes99 Renasefe Rabbim evladınızi sağlıkla kucaginiza almayı nasip etsin inşallah ♥️ Acaba düşükten sonra ne Zaman hamile kaldınız 🌹
habibe46 Renasefe bende kullandım 32 haftadayim yeni bıraktım ben tüp bebek ile hamile kaldığım için kullandım hiç bir zararı olmaz karinn büyüdükçe canınız biraz fazla yanıyor o zamanda kolundan vurulursun
Leylaalkl gldn065807 bende yeni kullanmaya başladım 1 haftadır hem ilacını hem iğnesini kullanıyorum iğne yerleri çok morarıyor sizde de aynı sıkıntı var mı
Renasefe MelekBas Bende perde vardı bebe büyüdükçe yeri daraldı perdeden dolayı ve kalbi durdu aldırmak zordunda kaldım 😒 şu an dr zaten perde ameliyatından sonra belki gizli kan pıhtılaşması olabilir diye verdi.
Renasefe Gunes99 amin amin amin inşallah 🙏 hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza olmayana da Allah versin inşallah. Ben tam olarak 1,5 yıl sonra hamile kaldım.
Minoss Bende kullandım hatta ihtiyacın varsa gönderebilirim elimde çok kaldı gebeliğim sonlandigi için
Renasefe Minoss Çok üzüldüm Allah yerini en kısa zaman da hayırlısıyla doldursun inşallah 🙏 Neden kayıp yaşadın peki ?
Melisbahar Minoss merhaba cok qecmis olsun ben bulundum yerde pek bulamyorum acaba kaç kutu kaldi elinzde
gldn065807 Leylaalkl evet canım morariyo iğneyi vurduktan sonra ovalama orayı bende burda okudum yapmıyorum artık çok morarmuyo ben yaklaşık 5 haftadır kullanıyorum inşallah sağlıkla alırsın bebeğini kucağına
Ebru07 Leylaalkl evet benimde morariyor sanırım tenle de bir ilgisi var cildiniz hassas ise daha çok morariyor
burcunlu Leylaalkl ahh ahhh 16 haftadir vuruyorum heryerim mor🙄 ovmamak lazim ama ovmasanda morariyor ve hergun farkli noktaya vurmak lazim ilac dagilmiyor kol bacak gobek neresi bossa zamanla yer kalmiyor nasil gitcek sonuna kadar bilmiyorum Allah yardimcimiz olsun
piinaarr Leylaalkl ben 16. Haftada anca öğrendim morartmamayı 🤗 zamanla siZde öğrenirsiniz sıkmadan çarpraz direk batırın ve oturarak vurun iğneyi iyi geliyor göbek altına elinizde gülen yüz çizip o çizdiğiniz bölgede kalıp her gün bi tarafa vurun ♥️
Renasefe habibe46 kendin yapmak çok zor ya gerçekten sağlam piskoloji istiyor 🙄 bide vurduktan sonra aşırı derece de yanıyor sizde de bu var mıydı ?
Leylaalkl gldn065807 İnşaAllah canım Rabbim herkese sağlıklı ve hayırlı bir doğum nasip etsin inşaAllah
BRUTAL-BETTY Renasefe bende kullanıyorum 5 gün önce sezeryan doğum yaptım dün başladım iğneye sadece 10 tane ama.benim 5 günlük bı tedavi
yas37 Renasefe Evet kullanıyorumm 10+2 yim son adet tarihime göre. Önceki düşüktü ve sigara geçmişim olduğundan doktor hem iğne hem de coraspin verdi. 2. Haftamda öğrendik hamile olduğumu o günden beri karnımdan oluyorum iğneyi. Alıştım. Bazen morarıyor bazen hiç iz yok. Doğuma kadar da olacakmışım. benim kaygım karnım büyüdükçe nasıl olacak😳
AhahHbzhz yas37 kolundan ve bacağından olabiliyorsun canım ben hiç göbeğimden olmadım hep kolumdan yaptim
Renasefe yas37 Sanırım o zaman da karın vs koldan olacaksın canım . Allah eziyetimizi boşa götürmesin inşallah 🙏
AhahHbzhz Renasefe 5 haftalikken basladim 33 haftaligim hala kullaniyorum kan sulandirici iğne pirti sorunu olunca düşüğe ve bebek ölümüne o yüzden kullanılıyor bendenim de bundan önce 1 dusugum olduğu için kullanıyorum canım
Renasefe AhahHbzhz Allah eziyetimizi boşa götürmesin inşallah 🙏 benim de bir kayıp var dedim diye verdi zaten 🙄
balbebek412 Bende kullaniyorum, hem koraspin hem oksapar igne. Bazen kaniyor hatta, cok aciyor ama geciyor sonra. İlk gebeligimde de kullanmistim. 20 haftadan sonra kolumdan vurmaya basladim.
Alya33 Renasefe ben kullandım güzel ama zaten kötü bişey olsa doktor vermez kullan göbekten vuruyorsun zaten onu
Hhfff Benimde bir düşük ve bir kimsayal gebeliğim oldu doktor önlem amaçlı oksapar progestan ve ecopirin verdi doktorum önerdi göbek bölgemde ve kollarımdan vuruyorum sonra hemen buz koyuyorum morarma da olmuyor
Renasefe Hhfff Ben daha o kadar morarmadım yeni başlıyorum ama ilerleyince moraracak çok belli 😒 peki iğneyi nerde muhafaza ediyorsun ? OKSAPAR ı dolaba atıyorum vurmadan 20 dakika evvel çıkarıp vuruyorum
Minoss Renasefe bebekde gelişim geriliği oldu gelişmedi 2 aylık oldu hala 4 haftalık da kaldı sonra düştü nasip kısmet Allah’ım herkese sağlıklı sihatli versin