[silindi] Sumeyyems gece uykumda oluyor ağrısına uyanıyorum kitleniyor bacağım damarlarım kopuyor resmen çok kötü ya evde yürümeye çalışıyorum sürekli işe yarasın diye🙏🏻
[silindi] Azizinannesi2 bunu da sorayim bi doktora inşallah benimkinden daha iyidir benimki portakallı iğrenc tadı
Kuzeymom [silindi] o zaman hergün Kızılay Erzincan iç kuzum yada doktora iğnesi varmı diye sor bana bu sefer doktor ilaçlar çok olmasın diye b12 ti iğne verdi mesela
[silindi] Kuzeymom iğneyi severim ben olur varsa da sabah akşam kim vuracak onu bana 😊 her yerden bi sıkıntı ama bunu mutlaka söylicem
Azizinannesi2 [silindi] Hmm bende magvital kullanıyorum doktorunla konuş bunu yazsin olmazsa bir bardaga yapıyorum aynı limonlu soda içmiş gibi oluyorum 😂
Kuzeymom [silindi] sağlık Ocağı filan vuruyor yada çevrende hemşire tanığın varsa rica edersin genelde haftada bi kez oluyor inş mg içinde iğne vardır kuzu kurtulursun
mco [silindi] Hayır sakın sıkma benimde öyleydi vitamin ilaçlarını düzenli iç geçer ben decavit kullanıyorum fakat doktorun verdiği başka vitamin ilacıda olur öbür türlü asla ama asla geçmiyor