Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim ederim bir arkadaş ve bir kaç kişi daha acıklamış önceden geçiediklerime bakmamıs benimde cocuklen olmak gereken asılarımın hepsi var ası izlerimde mevcut damgaları eski aşıları bilenler bilir :) hastalıgı maalesef her doktor bilmedigi için zaten kendi doktorum ve kadın dogum bir arada gidiyorlar muhakak bir bildikleri vardır zaten ki persembe randevumda sorucam özellikle doktorumun baktığı şuandaki emfeksiyonlarmış gecmiş aşılarımızdan da eminiz sorun yok :) teşekkürler hepinize tekrardan