Mom3834 olmaması kötü bence bağışıklığımızın olması daha iyi tabiki hamılelıkde aktif olması sıkıntı ama bağışıklığımızın olması bence benım fıkrım daha iyi olduğumuz aşılar felan var sonucda kızamık felan onlar bağışıklık gösterir pozştif cıkar ama şuan gözüken tablodaki aktif olup olmaması