Gul01ag Ben covidli olduğumu da söyledim bana sezaryen istiyorsan git doktorun yapsın dedi dedim zaten onlar yapmadığı için buraya geliyoruz
Gul01ag Melisduman bende dua ediyorum inşallah karantindan sonra gelir bebeğim kendi doktorumda yaparım
Gul01ag Dalga geçiyor ozaman banada burda sezaryen olmuyor normal olan doğumu normal yapıyoruz dediler yani sezaryen olması için benim solunumda yetmezlik olcakmış ben acilden gittim aynen bu şekilde dediler
Melisduman Gul01ag bizim tanidik var orda. Kadin dogum bolumunde. Bizzat kendileriyle gorustum. Sezaryan yapiyoruz koronalilara dedi.
AyferMehmet07 Melisduman tanıdığınız doktormu bilmiyorm ama buna doktor karar veriyo ben ordayken covidli bi kadın karşı odada yatıyordu normal doğum yapmıştı
AyferMehmet07 Melisduman hayır eğer açılma varsa suyun geldiyse covidlide olsan normal yaptırıyorlar ama eğer açılma yoksa suyun gelse bile alöıyorlar suni sancı verip iyice yormamak için covidli olunca suni sancı baya ağır olur çünkü
Gul01ag AyferMehmet07 evet bende öyle anladım çünkü sezaryen alsalardı ben aldırmayı düşünüyordum ama su yada kanama olmadığı sürece doğum yaptırmayız dediler hakkımız hayırlısı olsun