Melisduman AyferMehmet07 bende carsamba doguma girecektim. Ama ozeller beni kabul etmiyor. Nasil yol izlediniz. Moralim cok bozuk😢
Mustafayigitinanesii Melisduman bunu bende duymuştum covidli hastayı özel doğum yaptırmıyor diye demek doğruluk payı varmiymis ya 😏
Medid06 Mustafayigitinanesii bana ekip bile gelmedi 🤣 siz hamileymişsiniz bu durum da zaten ilaç veremeyiz gelmiyoruz dediler
Medid06 AyferMehmet07 doğru mu anladım özele bi ton para vericem tüm gebeliğim boyunca sonra doğumu devlette yapıcam şaşılacak iş yahu
Melisduman AyferMehmet07 ben sezeryan olcam. Siz sezeryanmi oldunuz. Devlet yapiyor mu sezeryan dogumu?
AyferMehmet07 Medid06 malesef ben gittim zaten 40+6 olmuşum bana dedikleri 9 gün sonra alabilirz malum beklenmicene göre bende devlete gitmek zorunda kaldm ve sezeryan oldm
2inciannelik Mustafayigitinanesii geçen sene olmuştum bebeğim 9 aylıktı o zaman hep emzirdim kucagımdaydı baş ağrım çok oluyordu parol tek içiyordum . 10 gün sürdü tat koku kaybı da 12 inci gün geldi . Yavaş yavaş almaya başlamıştım . En son 14 Haziranda aşı olmuştım 18 haftalıktım o zaman aşının etkisi dediler ama muhtemelen ikinci kez korona oldum çünkü 10 gün sürdü baş ağrısı tat koku kaybı vs sonra geçti
Rabiaelif2017 Mustafayigitinanesii bilmiyorum canım inşallah doğru değildir bende şimdi tedirgin oldum bnmde 4.gunum çünkü. Ilk günlere göre iyi hissediyorum ama öksürüğüm bgn braz fazla arttı
Melisduman Rabiaelif2017 bugun benim 3. Gunum. Benimde oksurugum sabah artmisti. Cay bardaginin ⅓ kadar zeytinyagi yine ⅓ pekmez 4 adet ceviz icini dogra. Tavada kaynat. Kaynamaya baslayinca 2 dk sure tut. Pekmezin yanmamasi lazim. O benim oksurugumu azaltti. Sizede sifa olur insallah🙏🏻
Melisduman Gul01ag bugun hastane arastrdim. Ozelde Guzelyali hastanesi disinda hic bi yer kabul etmiyor. 5000 tl istiyor ucret olarak. Ozel oda veriyorlarmis. 3 4 gunde onlem amacli tutuyorlarmis. Devlettede sehir hastsnesi ve balcaliyi tercih edebiliyormusuz.
Gul01ag Sanırım devlette normal harici sezaryen almıyor çünkü ben şehir hastanesine gittim bebek kalp atışı için bana suyun gelmediği sürece gelme dedi
AyferMehmet07 Melisduman hayır eğer açılma varsa suyun geldiyse covidlide olsan normal yaptırıyorlar ama eğer açılma yoksa suyun gelse bile alöıyorlar suni sancı verip iyice yormamak için covidli olunca suni sancı baya ağır olur çünkü