Elcnbykckr Bebegim daha doğmadıgi icin kullanmaya baslamadik. Ama kurulum yaptik,ayaklarini tek hamlede acip sallanma ozelligini aktif edebiliyoruz. Odadan odaya rahaylikla tasinabilecek bir besik. Sinekligi, icinde yatagi ve yanlarinda cepler,gozler var. Ama ben yenidogan icin desteklemek gerektigini dusunuyorum,bu nedenle babynest arayisina girdim. Oda yapmadigimiz için anne yani olarak değerlendireceğim. Simdilik gayet memnunum.