Ghh çok zor durumdayım bir kızım var 2 yaşında tam koşup oynama şımarma zamanı yetişemiyorum sıcaklar bi yandan karnım çok aşağıda olduğundan rahat hareket edemiyorum oturamıyorum bile allahtan annem yakınımda arada bir o geliyor ben gidiyorum öyle atlatıyoruz. Çarpıntım nefes darlığım çok sık oluyor sürekli oturma isteği geliyor iş tutamıyorum ve mide yanması tabiki 😕 bizde durum bu