Esrahaliscelik istanbullugelin34 anladım canım doğrudur ama normale göre aşırı bı kılom da yok görenler 6 aylık gıbı durmuyor dıyorlar
istanbullugelin34 Esrahaliscelik doğrudur iç karnin genistir benim de 8 aylik ama ćok büyük değil karnim
Kbrfrk Bende 25+5 haftadayim hareketlerini eşim bile hissetmeye başladı 1 haftadır. 20. Haftadan itibaren git gide güçleniyor hareketleri. Sağ tarafa yattığımda coşuyor :))
Mervenurns Hiç endişelenmeyin su an 27 haftalıgım ve tam olarak tekmelerini 25.haftanın son günlerinde hissettim. Herkesinki farklı oluyor. Umarım en kısa zamanda hissedersiniz 😻
Zyneepemree Esrahaliscelik ben 18.haftamda hissetmiştim ilk hareketlerini 21.haftadan itibaren hiç durmayan çok hareketli bir oğlum var 35+4 deyim artık iyice zorlanıyorum 😢 her bebek bir olmuyor kimisi hiç hareket etmiyor