Esrahaliscelik Aralık annelerı bebegınızın hareketleri ne sıklıkla ve şiddetli mi oluyor benım 25 haftalık ve hala cıddı anlamda tekme veya sıddetlı bı hareket hıssetmedım normalmı acaba ılk gebelıgım bu arada 😶
Calisananne25 Esrahaliscelik 23 haftalığım ben de16 ve 18. haftada çok hafif hissetmiştim nabız gibi 20den sonra iyice netleşti. Şuan 23.haftadayız gün içinde sürekli hissediyorum bizim oğlan hareketli olucak sanırım🤭 benim de ilk gebeliğim ama herkeste farklı olabilir herhalde hareket hissedilmesi
MerveNur- Esrahaliscelik hafif de olsa ne zaman başladı hissetmeniz? Benim 19 bitecek ama en ufak bi his yok 🙄
Samyeli008 Esrahaliscelik Benim de 24.haftaya girecek ama dediğiniz gibi öyle aman aman bi tekme yok. Hatta bazen gün içinde full uyuyor herhalde diyorum
Esrahaliscelik Calisananne25 ne güzel bende bı an önce her hareketını hıssetmek ıstıyorum ama yok hala pıt pıt seklınde 😏
Calisananne25 Esrahaliscelik her bebek farklıdır herhalde ben de tecrübesizim ama bizimkinin gelişimi önden gidiyor biraz iri haftasına göre belki o yüzden net hissediyorumdur canınızı sıkmayın hiç
Esrahaliscelik MerveNur- ben 16 da pıt pıt seklınde çok hafıf hıssettım ondan sonrada hep öyle oldu çok hafıf hıssedıyorum ama iç karın genıs olabılır senınde ondan hıssedılmıyormus bazen
Esrahaliscelik Samyeli008 al bendende o kadar bazen kendı kendıme düşünüyorum gerçekten içimde bı canlı varmı dıye 🤷🏻♀️
Elcnbykckr Esrahaliscelik 24+4 suan hareketlerini çok rahat hissediyorum bazen canım bile acıyor ama benim 2.gebeliğim ☺️
Esrahaliscelik Elcnbykckr 2. Gebelik olduğu ıcındır ama bazen ilkler de çok hareketlı oluyor bızımkı bıraz hantal olacak heralde 😏😶😅
anneyimmm_ Esrahaliscelik bende çok net hissediyorum gece yatacak zaman bak artık dinlencem dur artık diyorum 😂 bebeğim erkek ama cinsiyetle alakalı mı bilmiyorum biraz aktifiz
mehmel54 Esrahaliscelik ben 20+5te hissetmiştim ufak bi dönme 22+0da da şiddetli tekme ve dönmelerini hissetmeye başladım ama 2 eylülde ayrıntılı randevumuz vardı gittik geldik o zamandan beri yok denecek kadar az hissediyorum düzensiz olabileceğini biliyorum ama korkuyorum yine de
Esrahaliscelik mehmel54 mehmel54 ister istemez ınsan korkuyor yaa Rabbım evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasıp etsın 🤰❤️
Elcnbykckr Esrahaliscelik cinsiyetimiz erkek belki onunla alakası varmıdır bilmiyorum ilk gebeliğimde de erken hissettim hareketlerini doktorda zayıf olmama bağlamıştı ☺️
Esrahaliscelik Elcnbykckr evet genelde erkeklerde tekme oluyormus daha çok kızların kayma gıbı oluyormus genellıkle benım bebegım kız çok ta hantal olacak bence 😂😂
istanbullugelin34 Esrahaliscelik muhtemelen ondan benim arkadaşimda biraz kilolu hamile kalmiştı ordan biliyorum ben son ayimda tam anlamiyla hissettim demisti ben 20 haftalik hissettim mesela sonra hiç durmadı o yüzden sikma caninı
Esrahaliscelik istanbullugelin34 anladım canım doğrudur ama normale göre aşırı bı kılom da yok görenler 6 aylık gıbı durmuyor dıyorlar