Nazendehanim Bende de sadece arada halsizlik ve uyku oluyor çocuk sağlıklı olsun da belirti olmasın ben razıyım 😅
Arzuaksumom Ervasl canım 10. Haftamdayım mide bulantım vs hiç olmadı memede hassasiyet ve 9.hafta bel ağrım olmaya başladı ( rahim büyüdüğü içinmiş ) halsizlik ve uyku bazen korkuyorum bebeğe bir şey mi oldu neden benim midem bulanmıyor vs diye 🤣
EsraGlgr Bende de belirti yok bende endişe ediyorum. Keseyi gördük ama kalp atışını dinlemedim henüz. 7.haftamda gitmiş olucam kontrole. Çok korkuyorum boş gebelik olmasından. Kesenin içinde bişi görünmüyordu sanki , 5.haftada baktırdığımda.
Sekerkupu Ervasl Benim hiç belirtim olmamıştı ne mide bulantısı ne baş dönmesi valla mükemmel bir ilk trimest yaşadım 🤗 İnşallah sizinde öyle olur
Ervasl EsraGlgr bende cumartesi gideceğim, ultrasona girmeden su iç tuvaletin olunca daha iyi görüyor doktorlar
EsraGlgr Ervasl yani normaldi aslında doktor onunla ilgili bişi demedi direkt baktı ve tamamdır kese görünüyor dış gebelik olmadığının kanıtıdır bu dedi. 0.78 cm miş
-Sinem- Ervasl endişelenme bende ilk böyle tedirginlikler yaşadım şuan da 3 ayıma girdim hiç bir şey hissetmiyorum hamile değil gibiyim içerde iyimi diye hep endişelendim bir oğlum olacakmış gayette sağlıklıymış herkes aynı belirtileri göstermiyor lütfen tadını çıkarıp rahat olun 🥰 okuyun bol bol ben randevu günü gelene kadar öyle yaptım
Ervasl -Sinem- inşallah öyle olur bende tadını çıkarmayı çok istiyorum ama elimde olmuyor sürekli aklım onda yarın doktora gideceğim güzel haberler alırım inşallah sizde hamilesiniz duanız kabul olur benimde dualarınıza katın lütfen🤲🏻 Bir de kaç hastalıkken duydunuz kalp atışını
Ervasl -Sinem- canım çok iyiyim şükür doktora gittim miniğimin kalp atışını gördük herşey yolunda şimdilik çok Şükür belirtilere takılmamak gerekiyormuş sen nasılsın nasıl geçiyor💗
-Sinem- Ervasl valla canım benimde güzel yani hiç bir belirti yok şükür rahat geçiyor sadece kot pantolonlarımı giymeyi özledim 😂😂🤭
milayerli Ervasl daha çok yeni gebeliğiniz. 6-7 Haftalar gibi başlar illaki her kadında belirti olacak diyede bir şey yok. Kusma bulantı vs olmazsa şanslısınız hatta. Ben 6 kilo verdim 14.haftadayım daha yeni az biraz yemek yiyebiliyorum.
Ervasl -Sinem- henüz benim öyle sorunlarım başlamadı😂 bu seneye çevremdeki herkes kız senesi diyor sizin erkekmiş benim çevremdeki hamileler de hep kız😂 acaba benimki ne olacak
-Sinem- Ervasl ah allah gönlümüze göre versin biz kız çok istedik fakat hayırlısı böyleymiş 😊zaten daha ilk hamileliğim kız erkek farketmez 😅