Arkadaşlar 24 Ağustosta adet gecikmesiyle hamile olduğumu öğrendim hiçbir belirtim yok göğüs hassasiyeti uyku dışında sadece bir kürtajım var karın ağrısı mide bulantısı hiçbirşey hissetmiyorum 31 ağustosta da keseyi çok küçük bir şekilde gördük endişeleniyorum bir şey mi var acaba diye yaşayanlar var mı