Sevgikaya1525 Bebegim0102 yok canm bebiş şükür gayet iyi sana da geçmiş olsun cnm dikkat et bol bol dinlen❤️
Bebegim0102 Suldel gargara yapmadım hiç ama benm sanki cigerlerimde çünkü öksürüyorum inş yapayım yinede
Suldel Bebegim0102 kesinlikle yap. Ben hafif boğaz ağrısı hissettiğim anda başladım yapmaya doktorum önerdi zaten. Günde 6–7 kez yaptım.ondan hiç boğaz ağrım olmadı. Bide sıcak suyun içerisine limon sıkıp iç o da yumuşatıyor boğazı.
kelebekimm Bebegim0102 Esim bn ve kizima yaptirmistim testi. 3 umuz de negatifiz cok sukur, korktugumuz gibi olmadi. Yarinda asimi olacam insallah. 20. Haftayi beklemiycem
Sevgikaya1525 Bebegim0102 uyku ztn gelmiyor Kuzum nefes alamadığın için ama uzanman ve sıcak şeyler tüketmen yeterli❤️
Bebegim0102 Suldel benim de boğazım agrıyodu name limon içtim geçti ama öksürük vae işte inş geçer sagolun
Oyakpln Bebegim0102 o kadar kötüydüm ki çayıma hep bol limon sıktım sabah akşam boğaz ve buruna tuzlu su çektim 3güne geçirdim çok rahatlatıyor bunları dene canım burnun biraz yanıyor tuzdan ama sonrası acayip rahat uyuyorsun