Bebegim0102 Ay hadi İnşallah değilimdir ya ben dışarı bile çıkmıyorum ki ama doktordan eve sadece kimden geçicek ki olsa eşimde olurdu kaynanamda olurdu eltimde olurdu biz aynı binadayız ve hep beraberiz sürekli onlara geçerdi ozaman bence grip olmuşuzdur 🤲🏻🤲🏻