cagla_011 amin inşallah çok teşekkür ederim 🥰 beni hemen seslediklerini hatırlıyorum fakat gözlerimi açamadım tepki veremedim hareket edemedim sadece sesleri duyabildim çok uykulu bir haldi, bebeği de hemşireler sağolsunlar ben o haldeyken annemle birlikte bebeği emzirmişler hatırlayamıyorum narkozun etkisinden, ardından ben de hep emzirmeye çalıştım canım yansa da, sabah 11 buçuk gibi çıkmışım ameliyattan akşam 4-5 gibi kendime gelebildim 5 buçukta da yürütmek için kaldırdılar, 2. gece sütüm gelmedi bişey yemediğim için o yüzden bebek aç kaldı mama istedik hemşirelerden, o da benim hatamdı canım istemiyo diye hiç bişey yememekten, başka sorunuz varsa cevaplayabilirim 🥰