Asrinbaby yakamoz vajinal varisi nasil anlıyorsunuz acaba ? Ben daha çatı muayenesi olmadım salı günü olacağım sanirim 😣 ben canımın acimasindan değil de utanıyorum hic daha muayene olmadım bu güne kadar.
yakamoz Asrinbaby vajinadaki damarlar şiş ve belirgin. Ağrı da yapiyor oldukça. Yani şekli falan çok affedersiniz bir şiş ve koyu renk oluyor🙄 İnsan ister istemez utanıyor elbette ama dogum yapacağız mecbur🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Asrinbaby MerveMustafaKaraku aslında haklı doktorunuz çünkü doğum sırasında belli olurmuş çatının müsaitliği yani extrem bir durum yoksa bakılması bence de saçma 🙄 bebek kanala girmeden carina istediği kadar baksin.
Gozdealpu Ben de 36+3 de oldum ve korkulacak bişey yok. çatım normal doğuma müsait değilmiş. Planlı sezaryen yapalım dedi doktorum
kubranur58 yakamoz cok geç değilmi canım normalde 36 da başlanıyor çati muaneleri diye biliyorm yarın kontrolüm var cok korkuyordum bende zor olur çati muanesi yapar canım yanar diye içim rahatladi cok saol
Setenayali zehraannesi sadece iki parmakla mı bakıyor acaba eğer öyleyse vajinal ultrasondan daha çok acıtmaz diye düşünüyorum
Eby8893 yakamoz 37+5 olduk ve yarın çatı muayenemiz var kaç gündür internette yazılanlardan öyle korktum ki çok fena berbat birşey diye içimi rahatlattın 🤗🤗
Zynp53 Ben bugün oldum çatı muayenesi biraz zorlandım. Tamamen kendimi kasdığım için acıdı farkındayım inşallah doğumda zorlanmam😥
KezibanMslmTopal Doktorum beni haftada bir nst baglıyacagını dedi acaba her haftamı çatı muamesi olunuyor
zehraannesi KezibanMslmTopal hayir canm her hafta nst baglamadaki amac sancin varmi diye bakilacak cati muaynesi 1 kere olut bakti dyelim 38 haftda acilmam yok bekler dgum zamanina kdar ama ornek bkti acilman var ozaaman sık sık cagirir bakar açılmana gore dogumu baslatit çünkü 😘