Mucizemmmmm ay nasıl üzüldüm gercekten inanın içim acıdı, sızladı😢 Ah bu doktorlar kasap gibi davranmasalar bize keske. Kurbanlik miyiz canım biz. Asıl dogumdan sonra moral ve enerjiye ihtiyacımız varken olacak şey degil. Allah yardımcınız olsun tez zamanda kurtarsın sizi bütün acılarınız bir anda yok olsun. Çok gecmis olsun😢