berna2803 Aslında normal kontrollerime ben devlete gidiyorum Çanakkale’de bigada Seçil hanıma gidiyorum baya iyi bir doktor öyle olmasa gitmem orda doğum yapan tanıdıklarım var aşırı memnunlar bende suan memnunum insallah hep böyle devam eder. Özeller daha ilgili ama çok masraflı bu devirde zor yani zaten geçim zor ama testlerim icin bende hep özele gitmeyi düşünüyordum işte ikili test olsun, detaylı ultrason olsun özele gidicem bakalım hayırlısı ☺️🤷🏻♀️