SerraveAnnesii Kızlar merhaba Bursa’da devlet hastaneleri Şevket Yılmaz araştırma hastanesi, şehir hastanesi falan ikili test yapıyor mu ? Siz nerelerde yaptırdınız ???
Aysenturnaaa SerraveAnnesii ay ben detayliyla karıştırdım şuan evet atakentte yaptırdım bende ikiliyi 115 liraya
Sultann1603 SerraveAnnesii osmangazi aritmide 140 liraya yaptrdm artı bide zeka testi icin kan aliyolar oda 110 lira 26 haftalığız dha yeni sayılır yani fiyat
SerraveAnnesii Hiç bilgisi olan yok mu ya sabırsızım çok haftaya yaptırmam gerekiyor hala nerde yaptıracam bilmiyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Alev16 Bursa da degilim ama Bursa lıyım 🤞 şehir hastanesi 2 li 3 lü test yapıyor. Ben Kayseri şehir hastanesinde 3 lü testimi yaptırmıştım sistem aynıdır. Yinede pazartesi günü hastaneleri arayıp bilgi alabilirsiniz
SerraveAnnesii Alev16 Teşekkür ederim bugün de arayıp şansımı deneyeyim bi ya yakın zamana randevu veriyorlar mı acaba 🙁
Hosgeldinbebek SerraveAnnesii Uludağ tıp fakültesi kendi sitesinden randevu alınıyor, orada vardır bence bi sorun isterseniz
Alev16 SerraveAnnesii MHRS den randevu almalısınız uygulamayı indirin telefonunuza Hamgi hastaneyi istiyorsanız en yakın tarihleri takip ediniz
Ahuaysgl Bir çok yer yapıyor. Özelde doruk hastanesi (Şevket Yılmaz dediğiniz için yakın olduğundan söyledim)
Busraamutlu SerraveAnnesii merhaba ben doruk hastanesinde yaptırdım yaklaşık 2 ay önce ikili 280₺ 3lü 350₺ idi yanlış hatırlamıyorsam
Ahuaysgl @SerraveAnnesii ay malesef bilmiyorum arayıp bilgi alabilirsiniz ama. Ben ilk gebeligimde yaptırmıştım 3lu tarama. Bu sefer ikiz gebelik olduğu için dr istemedi. İkiz gebeliklerde yanıltıcı oluyor diye. O yüzden fiyat bilgisi yok bende. 😕
SerraveAnnesii Ahuaysgl Anladım teşekkürler her hastane telefonda fiyat bilgisi vermiyor aramıştım 🤷🏻♀️
SerraveAnnesii Aysenturnaaa Gemlikteyim şuan büyük ihtimalle Atakent tıp merkezi var orda yaptırıcam sgk varsa 115 lira SGK yoksa 345 lira böyle de bir sacmalık 🤷🏻♀️
SerraveAnnesii Meltemcee Çanakkale’de devlet hastanelerinde yok o yüzden bursadayım suan var mı bilmiyordum ondan sormak istedim sizlere 😊