Esra3452 37. haftayı bugün dolduruyorum erken doğum kategorisinden çıkmış oluyormuşum. Bu saatten sonra gelmesi normalmiş doktorum öyle dedi. Bu saatten sonra gelmesi için bekliyoruz bakalım minnoşum ne zaman gelicek🤗 yürüyüşlere de devam dedi doktor