Asil_21 Burada yazılan olumsuz yorumları okuyup kendimi gereksiz yere korkutmuşum, asla korkulacak birşey değil abartıldığı gibi bir acı olmuyor, kendinizi kasmayın ve korkutmayın🌸
Delal123 Asil_21 herkesin vücut yapısı farklı olunca herkes aynı duyguyu hissetmez benim çatım dardı ve her gittiğim de baktılar canım çok acıyordu.
Senseye Asil_21 Aynen hiç sıkıntı edilecek bir durum değil. Açılmanız varmıymış. Ben 36+4 de gittim 2-3 cm açıklık var dedi. Birde bebeğiniz kaç kilo şuan
Birkuzucukbeklerken Asil_21 aynen bende çok korkarak girmiştim burda yazılanları okudukça ama hiç bişey hissetmedim
Asil_21 Delal123 tabiki olabilir ama burda çok abartanlar olmuş içimden bişeyler koparttılar, matkapla deldiler sanki vb. Böyle gereksiz abartılmamalı kimsenin kimseyi korkutmaya hakkı yok, buradaki her anne zaten doğum yapacağı için yeterince stresli.
Mervewy1 Delal123 ne kadar dar olursa olsun sonuçta parmak kontörlü yapıyor kendini kasmadıgınız an acımaz kendinizi sıkarsanız kaslarınızda sıkılır
Senseye Esra3452 37. haftayı bugün dolduruyorum erken doğum kategorisinden çıkmış oluyormuşum. Bu saatten sonra gelmesi normalmiş doktorum öyle dedi. Bu saatten sonra gelmesi için bekliyoruz bakalım minnoşum ne zaman gelicek🤗 yürüyüşlere de devam dedi doktor
Mervewy1 Ben hiç çatı muanesinden korkmuyordum burda yazılanlar çok saçma geliyordu 😂 doğum sancısı bilmem ne varken çatı muanesi nedir diye öyle de oldu dün çatı muanesi yaptırdım sıfır acı biraz utandım çatala otururken o kadar 😂
Asil_21 Mervewy1 aynen bende de korku yoktu burda birkaç tane kötü yoruma denk geldim boş yere paniklemişim doktor bile güldü Halime😂
Senseye Fatmaaaks Kasılmalarım ve sancılarım var ama düzenli değil. Doktorum bugün gelse alırım demişti bebeği. Çok şükür herşeyi normal şimdi beyefendinin keyfini bekliyoruz gelmesi için😂😂Geceleri sancım ve Kasılmalarım daha fazla oluyor.
Fatmaaaks Senseye benimde 1.5 cm açılmam varmış sanırım nişanim da geldi ara ara sancım gelmesine rağmen hiç bişi yok