Benimde 29+3 ye suyun sınırda dedi bebeğin gelişimi falan çok iyi ben covid geçirdim belki ondan olabilir dedi bide aşı olayım okullar açılıyor tekrar bulaşır diye korkuyorum son 3 ay ve ilk 3 ay aşıyı önermiyoruz dediler aşı merkezinde herkes başka kanuşuyor bir doğursamda kurtulsam bende yaşta var bu covidden sonra ne çıkıcak diye sürekli korkuyorum aman dikkatli olun o kadar korundum evden çıkmadım yinede oldum gerçi ama bebekte sorun olucak mı diye sürekli kafada soru işareti Oluyor