lentil Lavin00 bebeğinize lavin ismini mi koyacaksnz :) biz de lavin koyacağız ve kasımda doğum görünüyor
Lavin00 lentil Ah be canım kızım olaydı sevdiğim isimler listesindeydi hep kız ismi bakmıştım üçüncü kız olur diye😊 üçüncü oğlanı bekliyorum şimdi kasımda
Civciv_geliyor1 Tulaytemurxx maşallah sağlıkla gelsin bende 32de hazırlamaya karar verdim tamamlamam Lazım o zamana kadar alınacakları 😀
alparslanannesii1661 Civciv_geliyor1 dolap uygulamasindan ozdilek kışlık battaniye yazdim sifir etiketli kutulu battaniyeler bile internet satisindan cok cok uyguna satılıyor 55 60 civari ki kalin pelus kislik olanlar 30 tl kupon verdi battaniye 55+12 kargoydu toplam 36 lira ödedim tavsiye ederim battaniyede yeni daha açılmamış bugun geldi
Civciv_geliyor1 alparslanannesii1661 aslında bende dolaptan alışveriş yapıyorum ara sıra sıfır ürünlerden de ablam kalın bir battaniye vermişti bana ikinciye hiç bakmadım o yüzden kış bebeği olacak aslında alsam mı ikincisini bilemedim
Civciv_geliyor1 Kızlar bide kasım olacağı için kıyafetleri battaniyeyi soracaktım ya nasıl olmalı sizde kalınlıkları falan bide kendi pijama takımlarımız kısa kollu olsa üşürmüyüz nasıl düşündünüz siz?
alparslanannesii1661 Civciv_geliyor1 2 kislik battaniye 2 nohut oda kalın battaniye bir ince battaniye aldim muslin alcam 2 tanede evin icinde altina sermek için
alparslanannesii1661 Civciv_geliyor1 benimde bir kalin battaniyem var ama soyle dusun bebek bu ustune iserse vs kirlenirse kis gunu yikamak cok zor olur bu yuzden ikinciyi aldim bence lazim her zaman makina caliistirmazsin mesela birde dolaptan cogu seyi cok cok uyguna aldim
Civciv_geliyor1 alparslanannesii1661 bende de nohut battaniye var müslinler var kalın bir tane var bide yine nohuta benzer 2 tane daha var bide hastane çıkışı içindeki var yeter mi sence
Civciv_geliyor1 alparslanannesii1661 aynen canım mantıklı kışın zor olur yıkaması falan bir bakayım bende ilk bebek olunca biraz insan zorlanıyor düşünmekte valla 😀
alparslanannesii1661 Civciv_geliyor1 bendede seninki kadar vardi sonra kafama dank etti birde gece ustunede battaniye ortucem ben yorgan olmaz guzel peluslu bir tulum giydiririm cok usursede diyorum ama bir battaniye olunca dışarı mi cikcaksin evdemi yatircaksin bir yedek olsun dedim ve battaniye isini kapattim
bahtnurr1 Civciv_geliyor1 ya herkes ağırlaşmıyormuş kişiye başlı bişeymiş 😂 uff bende hiç sevmem ütü işini 🙊
Mavi34 Civciv_geliyor1 ben şeker hastasiyim bebek ilerden gidiyor hem.plesenta previa hemde tansiyon gebelik zehirlenmesi durumlarımız başladı ondan erken kavuşacağız hayırlısıyla yavruma
Civciv_geliyor1 kalbimin_cicegi zamanında gelirse daha zamanın var ama ben biraz plancıyım ya hazır kalsın erkenden kafam rahat olsun diyorum 😀
Tuqbarsberen kalbimin_cicegi ilk gebeliğimde 36 haftalıktık bişeyimiz hazır değildi kontrole gitmiştik doğurdum bence hemen hazırla canım 😂
kalbimin_cicegi Tuqbarsberen eksiklerimi tamamlamadım henüz 13 eylüle kadar da karantinadayım malesef 🙄 karantina bitmeyince çarşıya gidip eksiklerimi alamadım