Civciv_geliyor1 Kasım anneleri durumlar nasıl hazırlıklar nasıl gidiyor çantalarınızı ne zaman hazırlamaya başlayacaksınız? Bizim 17 kasım görünüyor alışveriş devam eksikler var 🥰
Mavi34 Civciv_geliyor1 günümüz tam aynı galiba. Benimde 17 kasım ama riskli durumlar var 2 3 hafta erken alınacak gibi. Bebek eşyaları tamam benim sadece şampuan pamuk krem gibi şeyler ve kendime alacaklarım kaldi
alparslanannesii1661 Civciv_geliyor1 22 kasim tahmini dogum elle tutulur hic birseyim yok yavas yavas hazırlıyorum listesi olan varsa sevinirim😊
Gozde939e99e Civciv_geliyor1 bende yavas yavas tulum zibin felan aldim bu ay ortalarinda hepsini bitirmeyi dusunuyorum
Hilal-95 Civciv_geliyor1 bizde kıyafetler felan tamamda kım yıkıcak🤣 yıkanıp ütülenmesi kaldımodayı beklıyorum iyiki erkenden sölemişim yani 3 hafta oldu halla 2 hafta sonra diyolar anca gelir zaten çanta da alcam int bebek arabasıyla puseti felan küçük bi valiz allah izin verirse🤗 bu hafta kendım içinde pijama felan alcam🤗
Civciv_geliyor1 Mavi34 Riskli durumun ne canım geçmiş olsun önemli olan sağlıkla kucağına Alman erken olsun bişey olmaz 🙏🏻 Az kalmış maşallah 🧿
Civciv_geliyor1 alparslanannesii1661 son zamana bırakma bence yavaştan başla canım anca biter ıvır zıvır çok çıkıyor 😀
Civciv_geliyor1 Gozde939e99e kıyafet pek almak istemiyorum ya erken büyüyor diye ama ıvır zıvır çok çıkıyor alınacak 😀
Civciv_geliyor1 Hilal-95 ben oda yapmıyorum şimdilik canım ama gerçekten uzun sürüyormuş gelmesi 😀 bende artık kendim için alışverişe başlıycam bide bebek arabası büyük olarak kaldı gerisi ufak tefek eksikler ama çıkıyor işte yine birsürü alınacak
Lavin00 Civciv_geliyor1 Bebeğimin çantası hazır, bezi kaldı sadece bir de pişik kremi, bezi kaç numara alayım bilemedim sizler nasıl aldınız? Üç buçuk, üç yedi yüz arası doğuyo benim bebeklerim ama unutmuşum onlara nasıl aldığımı
Civciv_geliyor1 Lavin00 ya ben 1 numara sleepy aldım yaklaşık 110 tane heralde toplam üzerinde 2-5 kilo yazıyor çünkü bilemedim yani kiloya güvendim olur inşallah 😀 bide 2 numarasını sipariş verdim kalsın diye olmadı 2 numarayı kullanırım
lentil Lavin00 bebeğinize lavin ismini mi koyacaksnz :) biz de lavin koyacağız ve kasımda doğum görünüyor
bahtnurr1 Civciv_geliyor1 ayy hemen hemen aynıyız 🥰 bebişin alınacak şeyleri bitti gibi benim eksiklerim var , çantayı da 32-33 gibi hazırlamayı planlıyorum artık aradan çıksın istiyorum nasipse 🥰
Civciv_geliyor1 bahtnurr1 evet son zamanlar ağırlaşıyor insan diyorlar bende 32fe düşünüyorum ütü yapmayıda hiç sevmiyorum bakalım ne olacak 😀
Egemenim64 Civciv_geliyor1 Benim 8 kasım görünüyo herşey hazır yıkandı ütülendi bir tek süt sağma pompası kargado o gelsin yapıcam inşallah çantamızı 😊🧿
Mavi34 Civciv_geliyor1 ben şeker hastasiyim bebek ilerden gidiyor hem.plesenta previa hemde tansiyon gebelik zehirlenmesi durumlarımız başladı ondan erken kavuşacağız hayırlısıyla yavruma
alparslanannesii1661 Civciv_geliyor1 battaniyeler bitti hatta bir kislik battaniyesi inanilmaz uyguna geldi zibinlari tamam ivir zivir bi kac bisi aldim yavastan basladim bende sadece liste yapamiyorum ya 🤷♀️
Civciv_geliyor1 Tulaytemurxx maşallah sağlıkla gelsin bende 32de hazırlamaya karar verdim tamamlamam Lazım o zamana kadar alınacakları 😀
Lavin00 Civciv_geliyor1 Teşekkür ederim canım öyle yapmak lazım hangisi olursa ama paketleri küçük alicam ilk başta gidişata göre artık. Marka olarak ben de sleppy düşünüyorum.
bahtnurr1 Civciv_geliyor1 ya herkes ağırlaşmıyormuş kişiye başlı bişeymiş 😂 uff bende hiç sevmem ütü işini 🙊
alparslanannesii1661 Civciv_geliyor1 dolap uygulamasindan ozdilek kışlık battaniye yazdim sifir etiketli kutulu battaniyeler bile internet satisindan cok cok uyguna satılıyor 55 60 civari ki kalin pelus kislik olanlar 30 tl kupon verdi battaniye 55+12 kargoydu toplam 36 lira ödedim tavsiye ederim battaniyede yeni daha açılmamış bugun geldi