Berlaysgl Tgcbbrdmr erken gebelik testlerinde çıkar canm Bn normal testle 3 gün kala öğrendim yani erken gebelik testi bile değildi yine de çıktı🥰İnşallah seninde vardır🙏
Ayceycev Tgcbbrdmr evet elimde var diye yapmistim ama gebeligi predictor early ile ogrendim betam 24 cikti kanda o gun
Haticefatma01 Tgcbbrdmr erken gebelik testi var ondan alıp yapabilirsin biri cok hafıf cıkarsa vardır ben de dayanamayıp yapmıstım cok hafıf cıkmıstı suanda ikizlerimi bekliyorum
MelH Tgcbbrdmr ben tam adet gunumde yaptım testleri hep doru sonuç verdi çünkü benimki hiç gecikmez çok istiyorsanız yapın çok pahali bı test değil ama negatif çıkma ihtimali yüksek olur bu sefer boş yere üzülmeyin bence bekleyin
Senamasal Tgcbbrdmr BEN ADETİME 8 GUN KALA HEM ERKEN GEBELİK HEM NORMAL GEBELİK TESTİ YAPTİM İKİSİNDEDE ÇIKTI GİTTİM KAN VERDİM 12.53 ÇIKTI KANDADA
Bm160820 Tgcbbrdmr Ben regliye 4 gün kala hem erken hemde normal testle yaptım çok silik çizgi çıktı 2 güne bir kaset testi tekrarladım iyice koyulaştı ve reglimin son günü kan verdim 🌸
220920om Ben adetime 6 gün kala predictor erken gebelik testini yaptım ikiside çok belirgin koyu bi çizgi vardi ertesi gün sabah yeniden yaptım yine aynı şeyi gördüm ve kan testindede 5 gün kala 573.3 tü 🤗
Fatma_4224 220920om maşallah demek ki erken döllenme olmuş bende bu ay erken yumurtlama ve çatlama gördüm inşallah darısı bana 🤗🤲🏻🤲🏻