Elifkalacos A-A-K Maşallah adi ile yaşasın bahtı güzel olsun. rabbim sağlıkla kucağımza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🧿
Elifkalacos Mervewy1 Evet öyle diyorlar ama bizimki kıpır kıpır hele gece yatıyorm bir tarafa geçiyor uyutmuyor 🤷🏻♀️
tupikbebiskom Elifkalacos Doktora nasil haber vericeksiniz bi durum olduugunda hastaneden dogum icin cagirmiyolar mi doktoru
Elifkalacos tupikbebiskom Normal olduğu için çağırma olayı yok sezeryan olsa evet günü belli olur bir gün organize edilir Dr numarası var WhatsApp tan yazıyorum sorularım da, acil durumda doğum başladığında arayacağız zaten hastaneye geçmesi için doğuma kendim gelyorum dedi tupikbebiskom
tupikbebiskom Elifkalacos Benn sormadim hic watsap numarasini veirr mi vermez mi diye cekindim kendim sezeryan istedigimi soyledim ama acil bi durumda normal olursa nabicaz dedim gece falan sanci tutarsa dedim ben geliyorum gece de olsa dedi
zeytinkiz tugbadugan0000 Bende de 36 da başlamıştı 40+2 olduk. Ne heyecan kaldı ne bişey gelmiyooooor 😆😄