Ya kızlar bende 38+2 yim. Dün gittim kontrole sancı çıkmadı ama benim aşırı şekilde çatı kısmında ağrım var bacaklarımı birleştiremiyorum o derece. Vajinal muayene yaptı zaten daha önce çatı muayeneside olmuştum çatı uygun normal gözüküyor dedi dün de bayağı yumuşama var henüz açılma yok ama bugün yarın gelebilir dedi. Karnım çok aşırı sertleşiyor ama sancı nasıl oluyor anlamıyorum sizce yumuşamadan kısa süre sonra başlar mı ya 😔