Almi4134 Canım ben 37. Haftada oldum. Öyle kasılıp gerilecek hiç bir şey yok. Başkaları ağrıdı falan yazmış ama bence onlar kendilerini kastıkları için ağrımış. O doğum masasına oturuyorsun. Önüne örtü seriyorlar zaten kimse aaa bunun şeyi nasılmış diye bakmıyor. Doktor parmağına jel sürüyor. İki parmağını sokuyor. Sadece sokarken bi bakıyor. İyice içeri giriyor parmakları ama dediğim gibi acı olmuyor. Öyle ağrıyan bi durum kesinlikle değil. O yüzden bence hiç gerilmeyin rahat olun. Kendi kendinize zorlaştırmayın 😊