İki gün önce yalancı sancıyla acile gittim doktor açıklığı kontrol etti ve çok dar olduğunu söyledi bebeğimin kafasida normale oranla büyükmüş doğum şeklinin belirlenmesi gerekiyor artık dedi..
Pazartesi 37+0 oluyorum. Çatı muayenesi yapılır mı ? Ona göre mi sezeryan veya normal diye karar veriyorlar ? Yada bu açılmayi kontrol etmeleri ve çatı muayenesi arasında ne gibi bı fark var ki?