DEFNE27 Onları bana yolla 62 ile gebe kaldım 82 kiloyum yediklerim bana yaradı yarayan anne görmek istiyorlar ise ve 🤣 çalıştıgim için her zzama yememe icmeme.cok.dikkat edemedim bilmiş bilmiş konusan insanları sevmiyorum birde hamileye kötü doğum anısı anlatanlari evet bana yaramış doktor gayet normal dedi dersin olur biter..bugün saglam bir kahvaltı ettim 11 de migdem taş gibiydi 8 de karpuz peynir yedim saat 10 da bir dilim pasta yedim kısacası dengesiz beslenmeme bak ama sabah 7 de kalktim yulaf yedim 2 de haşlanmış yumurta birden bir acıktımmm 😍😍😍saglamindan bir.kahvalti yaptım nerede aksam yemegim sebze vs yok karpuz yetti sonrada pasta kısacası ben böyle besleniyorum bazen de özeniyorum doğru olmayabilir ama kimse sorgulayamaz istersem muzzam dengeli beslenirim istek yoksa böyle dengesiz ceviz yumurta Muz kaşar bunlarida mümkün oldukça tüketiyorum boşver sen takilma diyenlere