Derinimm hayır maalesef benim sancılarım 35 haftada başladı çok yuksek ve düzenliydi iğne yaptılar serumla durdurdular su an hala nst de deyuksek ve düzenli sancılarım çıkıyor ama hiç birsey yapmıyorlar suni istersem verirler ama onuda ben kabul etmiyorum henüz. Kalp ritminde sıkıntı olmadığı sürece gününü bekleyebiliriz dediler