Selmapiskin evrt kesinlikle normal dusun benimde ilk hani o acilari bilmiyprum ama ne kadarda acili olursa olsun o bebegine kavusma aninda gozun acik olacak hic olmazsa cok guzel bi duygudur eminim bana da herkes diyor gelmedi mi gelmiyor mu o yuzden bnde utanyrm artk