DILOS06 valla bende şehir hastanesine cok sıcak bakıyordum burda bi amelıyat hemşiresinin yazısını okudum şehir hastanesi ile ilgili tüm bakış açım degişti gatada evime 15 dk sırf yolda ne dogurmaym die tercihimde önde 😂😂😂ama bi gidin banada yazın valla