Sedaaaa2 Arkadaşlar ben klozeti seven birisi degilim alışmısız normal tuvalete kendimi daha rahat hissediyorum ama hamilelikte sıkıntı olur mu hiç sormak aklıma gelmedi doktora randevumada var daha bilgisi olan var mı acaba bu konuda
Zeyyyn Sedaaaa2 34 haftadayım bende klozet sevmedim için hep ötekine gidiyorum aslında iyi yapıyormuşum çünkü doktorum doğum için klozet kullanma dedi 🤣 yani Bi nevi her tuvalete gittimizde doğal olarak squat yapıyoruz
Asyaayaz1 Tam tersi enfeksiyon bakımından vs daha rahat edersiniz sadece eğilip kalkmak biraz sizi hafif zorlar oda normal olan bir durum
Sedaaaa2 Asyaayaz1 ay demi ben hani bebege bişey olur mu ıkınırken klozete göre daha cok bacak acıyoruz ya ondan korkuyorum
Tuba0909 Sedaaaa2 Annem tuvalette ikinirken kız kardeşimin doğumu başlatmış olası bir durum çok haklısınız ama enfeksiyon açısından daha temiz bir seçenek fakat çok baskı oluyo maalesef bu durum beni de zorluyo
isimsiz1i Sedaaaa2 yıkamakta zorlanırsanda ellerini önden uzat ben öyle yapıom uyku probleminde varsa onuda söylerim prtik olrak😂😂
isimsiz1i Sedaaaa2 şenzlog ta nasıl uzanıyorsak öyle uzanıcaksın arkana 3 yumuşak yastık al hafif oturma pozisyonda yat parmaklarında şişiyorda kallarının altına birer tane yastık al ben hamileliğimdem beri böyle uyuyorum hiç uyku problemim olmadı hafif oturma pozisyonda unutma bak :)
DILOS06 Sedaaaa2 ayy valla kafam allak bullak oldu sehir hastanesi icin iyi yorumlar geliyor burdan kimisi özelden farksız falan diyor ben de 14 eylüle randevu aldım bi bakıyım diye hic gitmedim ama kafam yine de karısık 😅