evlatkokusu0806 kişiden kişiye değişiyor ilk bebeğimde çok zayıf hamile kalmıştım ve 7. Aya kadar hiç yoktu karnım genetik bir durum 27-28 haftalıkken hamileyim desem bile tam inanmıyorlardı o derece 😅 sonra 8. Ayda şap diye bir çıktıki aman yarabbim kendi eksenimde dönmem 1 gün sürüyordu 😂 şimdi 2. Gebeliğim 12 hafta bitiyor gene bir şey yok bu sefer normal bi kiloda hamile kalıp 5 kilo verdim üç ayda. Sadece bu bebekte inanılmaz bir gaz var midem büyüyor alabildiğine büyük bir midem oldu 🥺