elfmoom ay canim haklısın bana da sen kilosunun gobegin belli olmaz diyen coktu benim bir göbeğim vardi 6 aylıkken 9 aylık gibi duruyordu kocaman hastaneye her gitmemde başka bölümlere doktorlar doğuma az kaldı herhalde diye sorarlardi 3 ay var diyince inanmazlardi :)