Ah ahh bir gelse de nefes alsam diyorum son 11 gün ama ne sancı ne hiç birşey arada belime ağrı vuruyor ama bakalım küçük beyin gelmeye niyeti yok gibi görünüyor doktorun deyimine göre 40+4 um benimkine göre 38+3 ama ne olacak bilmiyorum oğluşum biraz tombik olacak sanırım doktor sezeryan olabilir dedi bende normal doğum istiyorum rabbim sonumuzu hayır etsin kızlar dua edin lütfen 🙏🙏🙏😟