37+1 im ama kafası 40+6 ile uyumlu. Dün çatı muayanesi oldum normal yapmaya uygunsun dedi doktorum. Şuan kafa çapı sınırda. Şu sıralar geldi geldi yani. Ama nstde sancım yok :( hurma, ananas, çörek otu, pilates topunda zıplama, yürüyüş Allah ne verdiyse yapıyorum bakalım ne olacak 😬