FatoRamo @Ftsbabacan ben 25.haftamda oldum kendimde şeker hastasiyim. 3 haftada zor toparladım. Hep kustum hic yiyemedim 2 kilo verdim. Sürekli sekerim tansiyonum düştü. Oksurugum hafifti. Karantina bitimi kontrollere gittim tahlil vs kapsamlı bakıldı bebeğinde bende kalan bir sıkıntı olmadı. 1 hafta sonra tansiyon yüksekliği basladi ona baglimi bilemiyorum. Doktorum nefes darlığı solunum güçlüğü yaşamayan gebelerde bebek etkilenmiyor demişti. Öksürük ilerlemesin diye keçiboynuzu pekmezi karabiber karışımı yemiştim. Öksürük çok olanlarda açılma erken doğum sıkıntıları kaliyor sanırım burda okumuştum ona dikkat edin. Geçmiş olsun