Baharozdemir Her hafta yaptiriyorum o an değil ama ama sonrasında fena ağrı ve acayip kaşıntı yaşıyorum, dr sordum yapcak hiçbişey yok dedi
Taze_hamis New-mom ben 3 günde bir vurunuyorum canım eşim vuruyor bana sağlıkçı olduğu için. Benim hiç acımıyor. İğne yağlı olduğu için çok yavaş vurmak gerekiyor. Hızlı vurulduğunda ağrı kaç gün geçmiyor. Vurduracağınız kişiye çok yavaş vurmasını rica edin