Minoo01 Almi4134 ah keşke daha geç çıkaydı 🤷🏻♀️🤦🏽♀️Daha ilk testten çıktı. Şükür ki yüksek değil o kadar.
Almi4134 Minoo01 sukur :) benim cok yüksek seyrediyor düzene girmedi iste :) ben de artık cok yoruldum gervekten
Minoo01 Almi4134 benim en fazla şuan 130 larda 🤷🏻♀️ Diyete dikkat etmeye çalışıyorum ama un kısmını bir türlü beceremiyorum. Beyaz un dan vazgeçemiyorum
Merveeeeekurt Minoo01 Almi4134 bişey soracağım size şekerinizin düştüğü oluyor mu peki? Yani benm bu aralar çok dengesiz bi ölçtüm buhün yemekten sonra 86 çıktı zaten elim ayağım boşaldu uyku bastırdı filan anlamadım yani.Yemekten önce elma yemiştim meyve şekeri düşürüyor filan diyorlar o yüzden mi anlamadım. Siz biliyor musunuz?
Sfm51 Kızlar bendede şeker yüklemesi yapıldıktan sonra şekerim çıktı diyet yapıyorum dahiliye doktoru 1 ay sonra kontrole gel dedi tekrar şeker yüklemesi mi yapar sizce
Merveeeeekurt Minoo01 valla benim zaten beyaz ekmek yükseltiyor mecburen nefret wderek çavdar tam tahıl filan yiyorum. Hauret nasıl yükseltmiyor sizinkini.
Minoo01 Merveeeeekurt benim şeker sınırda çünkü. Açlık 90 larda. Tokluk en fazla 130 çıkıyor. Endokrin doktoru da şuan iyi sonuçların dedi. Diyete göre sadece ekmeği bırakamıyorum. Diğer şeyleri yemiyorum.
Minoo01 Merveeeeekurt bneim 90 çıkıyor açken. Uzun süre aç kalmıyorsunuz dimi ? 2 porsiyon meyve saatim var benim. Öyle bişey olsa diyetisyen derdi.
Fatma-cnr06 Saripapatyam1 merhaba. Seker oldgunu nasıl anladınız acaba agızda duduklarda kuruluk falan varmıydı. Bnde suan cok asırı dercede. Bogaz dudak agız kırulugu cekıyorum saglı ocgnda aclık kan sekrrıme baktrmayı dsnuyorum dha 7 haftalık hamıleyım
Saripapatyam1 Fatma-cnr06 ben hiç farketmedim sağlık ocağında rutin testler olurken tokluk kanım yüksek cıktı öyle yükleme yaptrdik ve şeker cikti
Merveeeeekurt Minoo01 geçen gün yemekten 1 saat sonra ölçtüm 86 çıktı 🤕 öncesinde meyve yemiştim meyve düşürüyor filan diye birkaç bişey okudum forumda.Sabahları da 10.30 - 11.0 gib kahvaltı yapıyorum sanırım geç oluyor.
Minoo01 Merveeeeekurt gece birşey yemiyorsanız tabiki geç o saat. Ben gece yemiyorum , ama sabah 8-9 gibi kahvaltı yapıyorum. Az daha geç yapsam çünkü elim ayağım titriyor.