Minoo01 Saripapatyam1 yemek ve sonrası 1 saat ara ile benim şuan. Günde 4-5 defa. 🤷🏻♀️ Gece yemeğim yok zaten.
Fatma-cnr06 Saripapatyam1 merhaba. Seker oldgunu nasıl anladınız acaba agızda duduklarda kuruluk falan varmıydı. Bnde suan cok asırı dercede. Bogaz dudak agız kırulugu cekıyorum saglı ocgnda aclık kan sekrrıme baktrmayı dsnuyorum dha 7 haftalık hamıleyım
Minoo01 Afracim ben kendim ölçmeden gittim hastaneye akşama kadar 5 defa ölçüm yaptılar. Hemen hemen 1 er saat ara ile. Doktora sordum buradaki gibi yapacaksın ölçümünü dedi.
Almi4134 Minoo01 canim soyle diyim durmadan elim delik deşik olunca kiyamadi doktorum :p bir de değerlere bakti genelde aksam yüksek olunca gündüz açlık aksam tokluk olc dedi :) degerlerim yüksek kimi zaman 180 en düşük 150 ama bundan sorna diyet yapacağım:)
Minoo01 Egeninannesi1 beni hastanede akşama kadar 5 defa ölçtüler. Evde de aynı şekil yapacaksın dedi 🤷🏻♀️ Mecbur yapacağım.
Minoo01 Almi4134 Benim de en fazla 120 lerde çıkıyor şimdilik. Dyetteyim sadece ekmeği kesemedim. Yani beyaz undan bir türlü uzak kalamıyorum ☹️ İnşallah kalacam ama.
Minoo01 Afracim sizin ki iyimiş. Benim şuan 5 defa. 🙄 inşallah kontrolden sonra düşürür. Yüksek değil dedi değerlerime zaten .