Smyye97 Mervekzr Sağlıkla vaktinde kucağına alırsın inşallah canım🙏 Benimki zorunlu sezeryan olacak 😌
Smyye97 Mervekzr Bende sezeryandan çok korkuyorum 😔 Sedat ney izin verirse eğer eşimle girmek istiyorum bakalım nasıl olur 🤭
bykarakan Eylul2797_ muayene 165 ti ama sigorta yoksa 200 220 mı ne öyle duymuştum doğumu 2.500 di sigortasızı bilemiyorum