Gulcannnn33 Hanımlar merhaba gaziantepteki doğum doktorumun tayini çıkmış yarın ilk kez muayeneye gidecektim bildiğiniz iyi bir doktor varmi önceki gebeliğim sorunluydu erken doğum oldu o yüzden iyi birisi lazım önerilerinizi bekliyorum
bykarakan Gulcannnn33 ncrde nazan hanımdı doktorum doğumda yaptım çok memnun kaldım her şeyden hastane yorumlarından okuyabilirsiniz bir çok insan yorum yapmıştı
Ygmrbelkaya Gulcannnn33 Özel Ncr Hastanesi Dr.Özge Öztürk hamileliğimden bu yana gidiyorum. Çok memnunum güler yüzlü ilgili istediğin zaman istediğin soruya cevap veren çok tatlı bir doktor tavsiye ederim.
DEFNE27 gebeskaplumbaga cnm sezeryan fiyatı ne kadar bilgin varmi yasamy Hastanesi’nde bende orada doğum yapmayı düşünüyorum
Seyma93 Bende daha 6 haftalığım. İlk keseyi görmek için ncr de Özge hanıma gittim. Gayet ilgiliydi haftaya kalp atışı için çağırdı galiba yine ona gideceğim
gebeskaplumbaga DEFNE27 valla bilmiyorum canım ben normal olucağım için sezeryan hiç sormadım kaç haftalıksınız
gebeskaplumbaga DEFNE27 maşallah bizde 37 haftalığız günler geçmiyo son zmnlarda 🤦♀️siz hangi doktora gidiyorsunuz sema hocaya mı
DEFNE27 gebeskaplumbaga yok cnm ben asker esiyim Şırnak’taym şuan 2 hafta sonra gazinatepe geleceğim ailem Gaziantep de çünkü bende oralym hastane olarak yaşam Hastanesi’nde doğum yapacağım
DEFNE27 gebeskaplumbaga 3 haftaniz falan kalmış son günler geçmiyor diyorlar aynen cnm Allah kurtarsın saglikla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 🙏☺️💞