Smy merhaba canım postun baya eskı hala devam edıyor mu bılmıyorum ama ben ıkı gunde söyle duzeldı goguslerım . 17 günlük anneyım ılk hafta kanıyordu acıdan ağlayarak emzırıyordum hatta emzıremıyordum bebegım sarılık oldu . Lanolin krem aldım sürüyordum fakat meme ucum pede yapısıyordu yıne kanıyordu işin özü göğüs ucunun hava almasıymıs. Phılıps avent göğüs Kalkan’ı aldım hemen e bebekten arastırarak kremı sürdüm Kalkan’ı taktım ve ıkı gunde acısız emzırmeye başladım resmen mucıze gıbı . Meme ucu bır yere deymıyor kalkan onu koruyor ve üst delıklerden hava alıyor hala takıyorum sutyen altından vallahı 80 tl ucuzda degıl ama feda olsun keske ılk başta onunla baslasaydım