@Puhukuzusu hala doğum yapmadım, Ama benim göğüs uçlarım normalde de çok hassas olduğundan ben 2,3 haftadır kullanıyorum bu zamana kadar çok memnun kaldım şekli memeyi çok güzel kavrıyor, yumuşatıyor, hatta sanki meme ucunun çıkmasına faydası oldu, emzirmeye başlamadım ama Şuana kadar bile sevdim. Bence daha pahalısına hiç gerek yok zaten gümüş gümüşdür. İnşallah doğum yapar kullanır size yine son fikrimi söylerim ☺️