Kızlar size birşey anlatıcam… benim imtihanım çocuğum oldu bence…. ben 18/20lik yaşlarımda Annemle Babamı çok çok üzdüm. 18 yaşımda bana baskı yapıyorlar diye evden kaçtım oysa beni çok korudular yersiz erkeklerden hep korktular,kıyamadılar. Sonra 20li yaşlarımda yine kaçtım evden çok problemli bir ailemiz vardı Babam borçu var diye biraz problem yapıyodu oda haklıymış ya kendine gore… şuan 28 yaşındayım inanın ki isteyerek yapmadım hiç birşeyi şuan gözümün onune geliyor babamın bana bir mesajı “eve donmezsen sana hakkımı helal etmiyorum dedi” ben apar topar eve geri gittim. Yine birşey demediler hatta en sevdiğim yemekleri hazırlamışlardı , herşeyden çok pişmanım şuanki aklım olsa asla yapmazdım ama asla. Şimdi değerlerini daha iyi biliyorum ama ne fayda:( benimde sınavım bu herhalde….. bunları yazarken boğazım duğum duğum oluyor … okadar şımarıkça şeyler yapmışım beni dovmeleri bile az olurmuş