Dilaulgen İlk test yaptığımda değerim 52 çıktı iki hafta sonra 390 çıktı doktor keseyi göremeyince dış gebelik demişti bana değerimi gördükten sonra ikna oldu dün yaptığımda 530 çıktı normal mi sizce bilgi verir misiniz
Meltemcee Dilaulgen sagliksiz bi gebelik sizinki degerler normal deyil cok az artmis ya dis gebelik ya kimyasal
Omay0707 Dilaulgen evet degerin artmamış şuan da 6binlerde olmalıydı geç döllenme sadece gebelgiin adet geçikmesiyle ögreniyorsun tek farkı bu beta artışı normal büyük ihtimalle dış gebelik ilerlemeden doktora gözükmelisiniz
Meltemcee Dilaulgen gec dollenmede olsa degerleriniz normal deyil anlamiyosunuz galiba saglikli bi gebelik deyil