Nazlican1994 selmaoz benim ilk kan verdiğimde 3.82 çıkmıştı 2 gün sonra 15 daha 4 gün sonra 51 çıkmıştı iki gün sonra tekrar kan verin yükselme 2 kat ve üzeriyse hamilelik var 🙂 hayırlısı olsun inşallah
Lila_- selmaoz bu değere göre gebelik yok ama gebelikten şüpheleniyorsanız 3 4 gün sonra yeniden kan verebilirsiniz
selmaoz Lila_- Ama erken gebelik testi yaqtgmda ikinci çizgi silik çıktı acile gittim pozitif dedi doktor
Lila_- selmaoz İnşallah hamilesinizdir testi yenilemeniz de fayda var derim çünkü istediğiniz kadar araştırın 5 ve altı değerler negatiftir örnek bknz. https://resmim.net/i/Od0bC
Kamusbuglem selmaoz yani benım 9 cıkmıstı doktor negatif değil ama pozitif diyemem demiştim iki gğn snra yükseldi o sekilde hayırlı olsun dedi canım
Melisbahar Kamusbuglem peki nezmn keseyim qorudnz bn 8 le öğrendim sora 83 oldu 1 hafta sora bi 4 qun sırada 312 oldu acaba keseyim nemin qorurum
Nazlican1994 Melisbahar keseyi 1000 1500 altında göremezsiniz doktor size tarih verir zaten göreceğiniz ona göre tekrar kontrole gidersiniz içiniz rahat olsun 83 çok düşük bi rakam keseyi görmek için 🙂