Merhaba bende 23 haftalık detaylı ultrason da suyumun üst sınırda olduğunu öğrendim dünyam karardı doktor çok korkuttu beni. Bugün 26 haftalık oldum kontrole gittim suyum yine fazla şeker testi yapıldı normal çıktı şekerli şeyler, hamur işi, tatlı sulu meyveler, pirinç, makarna, havuç, patates, havuç, bezelye yeme dedi doktorum zaten 3 haftadır dikkat ediyordum çok çok üzüldüm birde çok hızlı kilo alıyorum malesef 😔